Tennisclub Ypenburg ClubApp

Tennisclub Ypenburg heeft zijn eigen ClubApp. In de appstore van uw telefoon kunt u deze eenvoudig zoeken en downloaden. De naam van de App is ClubApp. Bent u lid van de vereniging, dan kunt u inloggen met uw e-mail adres. U kunt zelf een wachtwoord kiezen. Controleer of al uw gegevens in de app up-to-date zijn. Is dit niet zo, dan kunt u deze eenvoudig zelf aanpassen. Na 24 uur zijn is deze data ook in ons achterliggende systeem aangepast.

In de app kunt u eenvoudig banen afhangen of een tennismaatje zoeken. Ook blijft u op de hoogte van het laatste clubnieuws en kunt u de agenda inzien en zien welke activiteiten gepland staan. Zo bent u in een oogwenk up-to-date.

Tot ziens in de ClubApp!

Hoe een baan te reserveren in de ClubAPP

De onderstaande video toont u, hoe u eenvoudig een baan kan reserveren.

Wilt u alles eens rustig kunnen doorlezen? Download dan het stappenplan in pdf formaat.